Metadata Dublin Core Student jako weryfikator jakości usługi edukacyjnej oferowanej przez polskie uczelnie wyższe. Wyniki badań wstępnych
StatusVoR
cris.lastimport.scopus | 2025-08-15T03:10:14Z | |
dc.abstract.pl | Celem artykułu jest próba znalezienia odpowiedzi na pytanie: jaki jest poziom zadowolenia studentów z jakości usługi edukacyjnej w ramach kształcenia akademickiego, a także sprawdzenie, czy istnieją istotne statystycznie zależności pomiędzy obszarami determinującymi jakość tej usługi a czynnikami opisującymi cechy respondentów. Analizę i opis oparto na badaniach przeprowadzonych wśród studentów zarządzania w różnych ośrodkach akademickich na terenie Polski. W badaniu ankietowym zastosowano wskaźnik satysfakcji klienta i wykazano, że istnieje niedomiar jakości, a najważniejszymi obszarami determinującymi jakość są: szybkość i niezawodność. Kolejna część badania dotycząca analizy współzależności wykazała, że każdy z badanych i analizowanych obszarów jakości usługi został co najmniej cztery razy zróżnicowany w odniesieniu do wszystkich z badanych zmiennych. | |
dc.affiliation | Wydział Nauk Społecznych w Warszawie | |
dc.affiliation | Instytut Nauk Społecznych | |
dc.contributor.author | Pacholarz, Wioletta | |
dc.date.access | 2022-11-29 | |
dc.date.accessioned | 2025-08-14T09:50:04Z | |
dc.date.available | 2025-08-14T09:50:04Z | |
dc.date.created | 2022-07-11 | |
dc.date.issued | 2022-11-29 | |
dc.description.abstract | <jats:p>Celem artykułu jest próba znalezienia odpowiedzi na pytanie: jaki jest poziom zadowolenia studentów z jakości usługi edukacyjnej w ramach kształcenia akademickiego, a także sprawdzenie, czy istnieją istotne statystycznie zależności pomiędzy obszarami determinującymi jakość tej usługi a czynnikami opisującymi cechy respondentów. Analizę i opis oparto na badaniach przeprowadzonych wśród studentów zarządzania w różnych ośrodkach akademickich na terenie Polski. W badaniu ankietowym zastosowano wskaźnik satysfakcji klienta i wykazano, że istnieje niedomiar jakości, a najważniejszymi obszarami determinującymi jakość są: szybkość i niezawodność. Kolejna część badania dotycząca analizy współzależności wykazała, że każdy z badanych i analizowanych obszarów jakości usługi został co najmniej cztery razy zróżnicowany w odniesieniu do wszystkich z badanych zmiennych.</jats:p> | |
dc.description.accesstime | at_publication | |
dc.description.issue | 2 | |
dc.description.physical | 67-89 | |
dc.description.version | final_published | |
dc.description.volume | 64 | |
dc.identifier.doi | 10.33119/EEIM.2022.64.5 | |
dc.identifier.issn | 1734-087X | |
dc.identifier.uri | https://share.swps.edu.pl/handle/swps/1654 | |
dc.identifier.weblink | https://econjournals.sgh.waw.pl/EEiM/article/view/2991 | |
dc.language | pl | |
dc.pbn.affiliation | nauki o zarządzaniu i jakości | |
dc.rights | Other | |
dc.rights.question | Yes_rights | |
dc.share.article | OPEN_JOURNAL | |
dc.subject.pl | jakość usług | |
dc.subject.pl | edukacja | |
dc.subject.pl | szkolnictwo wyższe | |
dc.swps.sciencecloud | send | |
dc.title | Student jako weryfikator jakości usługi edukacyjnej oferowanej przez polskie uczelnie wyższe. Wyniki badań wstępnych | |
dc.title.journal | Edukacja Ekonomistów i Menedżerów | |
dc.type | JournalArticle | |
dspace.entity.type | Article |
Files
License bundle
1 - 1 of 1
Loading...
- Name:
- license.txt
- Size:
- 1.94 KB
- Format:
- Item-specific license agreed to upon submission
- Description: