Student jako weryfikator jakości usługi edukacyjnej oferowanej przez polskie uczelnie wyższe. Wyniki badań wstępnych

StatusVoR
Alternative title
Authors
Pacholarz, Wioletta
Monograph
Monograph (alternative title)
Date
2022-11-29
Publisher
Journal title
Edukacja Ekonomistów i Menedżerów
Issue
2
Volume
64
Pages
Pages
67-89
ISSN
1734-087X
ISSN of series
Access date
2022-11-29
Abstract PL
Celem artykułu jest próba znalezienia odpowiedzi na pytanie: jaki jest poziom zadowolenia studentów z jakości usługi edukacyjnej w ramach kształcenia akademickiego, a także sprawdzenie, czy istnieją istotne statystycznie zależności pomiędzy obszarami determinującymi jakość tej usługi a czynnikami opisującymi cechy respondentów. Analizę i opis oparto na badaniach przeprowadzonych wśród studentów zarządzania w różnych ośrodkach akademickich na terenie Polski. W badaniu ankietowym zastosowano wskaźnik satysfakcji klienta i wykazano, że istnieje niedomiar jakości, a najważniejszymi obszarami determinującymi jakość są: szybkość i niezawodność. Kolejna część badania dotycząca analizy współzależności wykazała, że każdy z badanych i analizowanych obszarów jakości usługi został co najmniej cztery razy zróżnicowany w odniesieniu do wszystkich z badanych zmiennych.
Abstract EN
Abstract other
Keywords PL
jakość usług
edukacja
szkolnictwo wyższe
Keywords EN
Keywords other
Exhibition title
Place of exhibition (institution)
Exhibition curator
Type
License type
other
This item is shared on a different license
Funder
Time range from
Time range to
Contact person name
Related publication
Related publication
Grant/project name
Views
Views1
Acquisition Date15.08.2025
Downloads
Downloads0
Acquisition Date20.10.2022
Altmetrics©
Dimensions
Google Scholar
Google Scholar