Projekt identyfikacji wizualnej i strony internetowej marki "Arsvini"

dc.abstract.authorZaprojektowany przez Mateusza Antczaka dynamiczny system identyfikacji wizualnej powstał na potrzeby dolnośląskiej marki Arsvini, zajmującej się importem oraz dystrybucją win. Projekt obejmował opracowanie zestawu atrybutów wizualnych marki (tj. logotyp, klucz wizualny, paleta kolorystyczna, kompozycja graficzna, animacja), materiałów promocyjnych (tj. wizytówki, szablony treści) oraz standaryzacji rozwiązań w formie cyfrowej księgi identyfikacji wizualnej.
dc.abstract.enThe design of the visual identification system and website by Mateusz Antczak included the development of a set of visual brand attributes (logo, visual key, color palette, graphic composition, animation), promotional materials (business cards, content templates) and standardization of solutions in the form of a digital visual identification book. The one-page website design takes into account browsing on a computer, tablet and smartphone. Arsvini is a local importer and distributor of wines, cooperating with vineyards in Poland and around the world.
dc.abstract.plProjekt systemu identyfikacji wizualnej oraz strony internetowej autorstwa Mateusza Antczaka obejmował opracowanie zestawu atrybutów wizualnych marki (logotyp, klucz wizualny, paleta kolorystyczna, kompozycja graficzna, animacja), materiałów promocyjnych (tj. wizytówki, szablony treści) a także standaryzacji rozwiązań w formie cyfrowej księgi identyfikacji wizualnej. Projekt strony internetowej w stylu one-page uwzględnia przeglądanie na komputerze, tablecie i smartfonie. Firma Arsvini jest lokalnym importerem i dystrybutorem win, współpracuje z winnicami w Polsce i na Świecie.
dc.affiliationWydział Prawa i Komunikacji Społecznej we Wrocławiu
dc.contributor.authorAntczak, Mateusz
dc.coverage.spatiallocal
dc.date.access2023-09-01
dc.date.accessioned2024-03-13T11:05:13Z
dc.date.available2023-09-01
dc.date.created2023
dc.date.issued2023-09-01
dc.date.premiere2023-09-01
dc.date.submitted2023-12-07
dc.description.artProjekt systemu identyfikacji wizualnej oraz strony internetowej autorstwa Mateusza Antczaka obejmował opracowanie zestawu atrybutów wizualnych marki (logotyp, klucz wizualny, paleta kolorystyczna, kompozycja graficzna, animacja), materiałów promocyjnych (wizytówki, szablony treści) oraz standaryzacji rozwiązań w formie cyfrowej księgi identyfikacji wizualnej. Projekt strony internetowej w stylu wygodne przeglądanie na komputerze, tablecie i smartfonie. Firma Arsvini jest lokalnym importerem i dystrybutorem win, współpracuje z winnicami w Polsce i na Świecie.
dc.description.points50
dc.description.typecategory_minor
dc.editor.points50
dc.editor.share100
dc.format.mediumProjektowanie graficzne
dc.identifier.urihttps://share.swps.edu.pl/handle/swps/574
dc.identifier.weblinkhttps://arsvini.pl/
dc.pbn.affiliationsztuki plastyczne i konserwacja dzieł sztuki
dc.placePL
dc.pubinfoPL
dc.rightsClosedAccess
dc.subject.enVisual identity
dc.subject.enLogo
dc.subject.enVisual identity system
dc.subject.enLogotype
dc.subject.enWeb design
dc.subject.enWebsite layout
dc.subject.enResponsive Web Design
dc.subject.plIdentyfikacja wizualna
dc.subject.plLogo
dc.subject.plSystem identyfikacji wizualnej
dc.subject.plLogotyp
dc.subject.plprojekt strony internetowej
dc.subject.plLayout strony internetowej
dc.subtypeR03N2.3.1
dc.titleProjekt identyfikacji wizualnej i strony internetowej marki "Arsvini"
dc.typeArtProjectAuthor
dspace.entity.typeArtistic